Irene en Margreet op reis !!

Indonesie - Bali en Gili Trawangan (Lombok)

Reacties

Reacties

Mariska

GEWELDIG!!

marijtje

Gaaf zeg!!!

yenthe

wooouuuuuuuwwwwww die dolfijnen zijn echt moooi en boris licht nu ook in het water en het grappige is dat hij net als een dolfijn moet zwemmen hihihihi
maar ook die andere foto`s van de dolfijnendie zijn ook heel mooi jullie gaan echt altijd naar toffe landen toe vind je niet?? ik vind van wel ik wou dat ik met jullie mee ging maar heelaas mag dat niet en ik moet naar school toe dat haat ik maar als ik groot ben ga ik het zelfde doen net als jullie
cool he ik vind van wel
en ik doe het echt zeker weten ik zweer het

liefs yenthe

yenthe

cool cool cool cool cool cool cool cool cool cool cool cool cool cool cool cool cool cool cool cool cool cool cool cool cool cool cool cool cool cool cool !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!