Irene en Margreet op reis !!

Check ons nieuwe verhaal

Zie een maand later...

Reacties

Reacties

Magda

Hallo Margreet en Irene,

Leuk weer zo'n uitgebreid reisverslag en wat een mooie foto's weer. Ik heb nooit zo de behoefte gehad om naar het oosten te reizen maar als ik jullie foto's zie lijkt het mij toch prachtig. Het ziet er allemaal zo schilderachtig uit en dan die foto's van de dolfijnen. Te gek gewoon. Wat zien jullie er trouwens goed uit, lekker bruin en stralend. Houden zo, dikke knuffel en tot mails.

Magda

louise

ja, ja irene het gaat jullie goed!!!!! wat en verhalen, een groot feest!
vandaag kaartje ontvangen op school. kinderen vonden het heeeeel erg leuk wat van je te horen.
hier natuurlijk alles okay. ik heb een heerlijk wintersport vakantie gehad...jajajaja met mooi weer en goede sneeuw ga nu een zomer trip bedenken. fijn weer wat van je gehoord te hebben.
we spreken..........Louise

Michael en Krista

Hoi Margreet en Irene,

Heb jullie verhalen en foto's bekeken en moet toch wel bekennen dat ik enigszins jaloers op jullie ben.
Het ziet er geweldig uit en de verhalen zijn leuk om te lezen. Ik ga jullie volgen en ik wens jullie nog heel veel plezier en dat jullie maar nog heel veel mooie dingen mogen zien. En hier in Nederland missen jullie niks.

Groetjes van Krista en Mike (Salo)

Truus van Wonderen

Hoi Margreet en Yvonne,
Eindelijk jullie blog bezocht. Wat een prachtige ervaringen, mooie en minder mooi indrukken. Dicht bij de natuur en andere culturen. Geweldig om jullie verhalen te lezen.
Geniet er verder van en ik kijk weer eens.
Groetjes, van Peter en Truus van Wonderen

jan

hallo meiden eindelijk weer een berichtje van mij jullie huis staat er nog, maar er zijn daar ontzettend veel feestjes met politie enzo.............................................
....................................................................................
....................................................................................
(grapje)ik heb net jullie verhalen gelezen en foto's gezien fantastisch wat een belevenissen en mooie foto's ik begin langzamerhand jaloers op jullie te worden, maar geniet en ik hoop jullie binnenkort snel weer een berichtje te sturen veel plezier en tot schrijvens

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!